Ranní rutina, která zlepší Vaše zdraví

Suroviny:
Cenné látky:
Cítíte se po ránu stále unavení a trvá Vám několik hodin, než se začnete plně soustředit na svou práci? Vyzkoušejte ranní rutinu, kterou jsme pro Vás sepsali v tomto článku. Naše tipy na lepší ráno Vám zaručeně pomohou.

Dnešní doba je velmi chaotická a stresově náročná. Málokdo z nás má opravdu klidné ráno, kdy nemusí spěchat. Známe to všichni. Odkládáme budík na poslední možnou chvíli, rychle se opláchneme, oblečeme, v lepším případě si uděláme kávu s sebou, která nás aspoň trochu probudí a běžíme do práce za dalšími povinnostmi. Není divu, že se při takovém ránu cítíme celý den unavení a trvá nám i několik hodin, než se začneme plně soustředit na svou práci.

Co když Vám ale řekneme, že stačí pouze pár minut na to, aby byl náš den plný energie a dobré nálady? Nemusíme vstávat o hodiny dříve. Jednoduchá ranní rutina Vám pomůže nejen na daný den, ale zlepší celkové zdraví a kvalitu Vašeho života. Chcete změnit Váš život k lepšímu? Tak čtěte dál.

První věcí, kterou byste měli ihned po probuzení udělat, je vstát z postele a otevřít okno dokořán. Žádné nastavování budíku na později, ani ležení v posteli a projíždění sociálních sítí. Mobil nechce na stole, vstaňte a nadechněte se čerstvého vzduchu, který Vám pomůže probudit se. Ve vyvětrané místnosti se budete cítit daleko lépe.

Ledová sprcha?

Další věcí, která bude pro mnohé z Vás ta nejnáročnější je však velmi důležitá a považujeme ji za tu nejvíce efektivní je - ano tušíte správně - studená sprcha. Studená sprcha a otužování celkově je pro náš organismus nesmírně důležitá a bereme ji jako krok k pevnému zdraví. K čemu je tak dobrá? Studená sprcha nabíjí energií, zlepšuje náš imunitní systém, zvyšuje odolnost proti stresu atd.

Studie ukazují, že lidé, kteří se pravidelně otužují mají daleko lepší imunitu a jsou méně náchylní na různé nemoci, virózy apod. Pokud je tělo vystaveno chladu, snaží se zahřát, čímž zvyšuje metabolismus, díky čemuž aktivuje imunitní systém. Další benefit, který zcela jistě pocítíte je zvýšení energie. Pokud si neumíte své ráno představit bez šálku kávy, vyzkoušejte ledovou sprchu a věříme, že kávu brzy nebudete potřebovat. Ledová sprcha mimo jiné také reguluje tělesnou teplotu. Pokud máte problém s neustále studenými končetinami, věříme, že Vám tento problém brzy odezní[1].

Víme, že tímto krokem mnoho z Vás vystoupí ze své komfortní zóny. Prvních pár dní to nebude rozhodně nic příjemného, ale věřte nám, že za nedlouho už si nebudete umět své ráno bez sprchy představit. Sprchovat se začněte od nohou směrem nahoru (podle směru lymfy). Pokud se první den zastavíte u kolen, nic se neděje. Začnete raději postupně, než-li vůbec. Vaše tělo Vám poděkuje.

Guarana místo kávy

Třetí věcí, kterou byste měli po ránu dodržet, je doplnění energie. Jsme si vědomi, že mnoho z Vás si po ránu nestíhá připravit vydatnou snídani, nebo po ránu ani nemá chuť k jídlu. Říká se, že snídaně je základ dne, nicméně jsme toho názoru, že pokud nesnesete jídlo ihned po probuzení, není nutné se do snídaně nutit za každou cenu. Co však zvládne a stihne opravdu každý, je připravit si nápoj, který zabere minutu a budete se po něm cítit skvěle. O čem je řeč? O guaraně. Guarana je superpotravina, která má velmi pozitivní vliv na naši energii. Uvádí se, že obsahuje 4x více kofeinu než samotná káva. Vyzkoušejte tuto zdravější alternativu kávy, rozhodně nebudete litovat.

Nesnídejte ve spěchu

Pokud po ránu snídáte, zajistěte si, abyste snídali nejlépe doma, kdy Vás nic nerozptyluje a neruší. Nejhorší scénář je takový, kdy popadnete při spěchu do práce nějaké jídlo, které jíte ještě při jízdě autem či v MHD, jen abyste si zaplnili žaludek. Při takovém stresu si jídlo ani nestačíte vychutnat a v podstatě za pár minut ani nevíte, že jste jedli. Pokud máte na snídani pár minut, potřebujete takovou, která Vám dodá dostatečné množství zdravých tuků a bílkovin na zasycení a sacharidy na dostatek energie. Vyzkoušejte naše smoothie, které díky svému složení odpovídají plnohodnotné a zdravé snídani. Vybrat si můžete hned z několika druhů a příprava zabere opravdu jen několik minut.

Toto je ranní rutina podle našich zkušeností, které jsme za ta léta posbírali, a která nám i našemu tělu vyhovuje nejvíce. Rutina každého člověka se může samozřejmě lehce lišit, každý jsme individuální. Nicméně věříme, že Vám naše tipy pomohou, ať už budete dodržovat všechny, nebo si vyberete jen některé.

Zdroje:
  • [1] www.medicalnewstoday.com/articles/325725.php

Máte něco na srdci? Přidejte komentář.

Capcha
Líbilo se Vám počteníčko? Inspirujte i své přátele.
Navigace