Domácí hummus s moringou

Ideální svačinka, kterou si můžete připravit do práce, do školy, nebo na cesty. Hummus s moringou je skvělý v tom, že dodá tělu velké množství rostlinných bílkovin, zasytí nás a moringa se postará o příjem vitamínů a antioxidantů.

Suroviny pro přípravu

  •   150 g cizrny
  •   3 stroužky česneku
  •   100 g tahini pasty
  •   1 dl olivového oleje
  •   šťávu z citronu
  •   2 lžíce moringy
  •   sůl a pepř
  •   2 špetky kmínu

Návod na přípravu

  • 1 Cizrnu necháme předem 1 hodinu namočit, poté ji propláchneme a uvaříme do měkka.
  • 2 Vychladlou cizrnu vložíme do mixéru, přidáme olivový olej, šťávu z citronu, kmín, sůl, pepř a rozmixujeme na hustou pomazánku. Na závěr přidáme tahini pastu, moringu a znovu promixujeme.
  • 3 Hummus podáváme např. s mrkví, řapíkatým celerem nebo kvalitním pečivem.

Máte něco na srdci? Přidejte komentář.

Líbilo se Vám počteníčko? Inspirujte i své přátele.
Navigace