Zkoušky levou zadní – s guaranou

Suroviny: guarana
Cenné látky: kofein
Kofein není kofein aneb existuje řada způsobů, jak zůstat bdělí, když to nutně potřebujete. Dlouhodobě nejúčinnější varianta je čistě přírodní guarana. Zapomeňte na kafe, na čaj či energy drinky. Svěřte se do rukou přírody.
Zkoušky levou zadní - s guaranou

Po půl roce relativního klidu přichází na řadu studentovo nejméně oblíbené období – období zkouškové. Zkouška se blíží, kolotoč intenzivního učení a důsledné prokrastinace nabírá obrátky. Příležitostná káva získává na síle. Počet vypitých hrnků narůstá. Čas nezadržitelně plyne a vy se ne a ne zkoncentrovat. Motivace se opět dostavuje až na poslední chvíli. V době, kdy ostatní pokojně spí, se snažíte dohnat, co se dá. Únava je ale váš momentálně největší nepřítel. Energetickým nápojům plným cukru a chemie se po zkušenostech z loňska raději vyhýbáte. Zdravotní problémy, které jste si jejich konzumací přivodili máte v živé paměti. Jak jinak ale zajistit oddálení spánku? Řešením je guarana. Organismus nastartuje na dlouhých 6 – 8 hodin. Působí pozvolna a podstatně intenzivněji, než běžná káva. Je šetrná k zažívacímu ústrojí a nezatěžuje orgány.

Na straně guarany stojí i finanční stránka. Při 4 korunách za jednu dávku vychází levněji, než káva z automatu.

Jako absolventi vysoké školy víme, že předzkouškové noci bývají dlouhé. I nás dvakrát do roka ovládlo zkouškové „šílenství“. Každoročně jsme pátrali po něčem, co nám pomůže nad horami skript vyzrát. Nakonec jsme se vydali přírodní cestou, zvolili guaranu a zůstali jí věrní. Všem držíme palce a jako bonus přikládáme 10% slevu na guaranu (při objednávce zadejte kód STUDENT). Inspirujte se našimi tipy pro co nejlepší efekt.

5 tipů, jak na guaranu